Halloween 2019: 3χρονο κοριτσάκι μπέρδεψε τα γλυκά με… ισχυρά χάπια

Children stand in front of Halloween decorated house of Mario Leicht in Walschleben near Erfurt, Germany, Thursday, Oct. 31, 2019. The whole house facade and the front garden are decorated with dolls, spiders, skulls and inside with mini-ghosts, vampires, skeletons, zombies and almost 50 spiders! He wears a costume as a horror clown and designs the house every year since 2011. (AP Photo/Jens Meyer)
entaksi

Στο νοσοκομείο κατέληξε ένα κοριτσάκι 3 ετών στην Αυστραλία, το οποίο κατά τη διάρκεια του Halloween μπέρδεψε τα γλυκά, με πολύ ισχυρά φάρμακα.

H τρίχρονη είχε βγει μαζί με την μαμά της για το trick-ro-treating του Halloween, όπου τα παιδιά βγαίνουν μεταμφιεσμένα στους δρόμους και πηγαίνουν από σπίτι σε σπίτι, με τον κόσμο να τους δίνει γλυκά.

TOPGAS

Το κοριτσάκι έδειξε στη μαμά της ένα πακέτο το οποίο περιείχε ένα αντι-ψυχωτικό φάρμακο, που χρησιμοποιείται για τη θεραπεία της διπολικής διαταραχής και της κατάθλιψης. Η μικρούλα κατάπιε ένα από αυτά τα χάπια, καθώς είχαν μπλεχτεί μαζί με τα γλυκά που είχε μαζέψει και αμέσως ξεκίνησαν να τρέμουν τα πόδια της.

Οι γείτονες κάλεσαν άμεσα το ασθενοφόρο, με το παιδάκι να μεταφέρεται στο νοσοκομείο και η κατάσταση της 3χρονης είναι σταθερή. Παράλληλα, η αστυνομία έχει ξεκινήσει έρευνες για το περιστατικό.

newsbeast

siresiotis

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here